Kvällsstuff

När jag slutade skolan idag fick jag släpa väskan efter mig så mycket läxböcker jag var tvungen att ta med mig hem! ...Nu var ju det här bildligt talat, men hallå?! DET ÄR BARA MÅNDAG! 4 läxor, COM'ON! Och det kommer att komma mer imorgon! Så jag tänkte: Nu gör jag det!

Nu hör det till att jag aldrig gör läxor. I princip. Tre timmar efter att jag kom hem hade jag skrivit en engelskauppsats på 300 ord, läst och fattat 7 sidor i en fransk skönlitteraturbok, börjat på en labbrapport och räknat två sidor Matte C. Så jäkla skönt att ha allt gjort! Man kanske ska börja göra läxorna i tid;)


Så nu har jag bara slappat och lekt med bilder












Kim gjorde en kladdkaka:)






 

Kim skriver en dikt. Det verkar jobbigt:P

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0