Nyckfull, ohyes!

Älskade mina kläder i skolan, den svarta klänningen från H&M och en svart, fransig, blommig sjal, och min beiga, korta jacka från gina tricot.... det var basic men oh så hett!

 

Sen slutade vi tidigt och jag och Anneli tänkte impulsåka till Malmö och se Salem al Fakir och Oskar Linnros(stöön! på musik alltså)

 

Förbi mitt hus och jag fösöker komma ihåg allt samtidigt... = Förvirrad Nikki

Sonia snyggar sig;)

Meen så hade jag glömt bort att jag skulle vara med Abbe idag... hehe, han blev lite ledsen. Fast han brukar impulsdissa mig så han hade förtjänat det, men jag behöver ändå vara lite ekonomisk. (Kostar 120 fram och tillbaka för en kväll... buuull!) Så snart ska jag till honom. MEN FÖRST skall jag hitta lite sexiga kläder för Fräck-Fredag som jag, Sonia, Karna och Anneli tänkte ha imorrn. Vi brukar få lite impulser med olika temadagar:P

Tomorrow's schema:
Fräck-Fredag
Shoppa skor!
Emil jensen?
Teadybears!

Befinner mig i ett stort behov av skor.
Jag har tre par.
MEN DET SKA DET ÄNDRAS PÅ^^
Tjoloong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0