Ointressant för alla utomstående

Fick just ett sms om att världens bästa lärare ska få vara kvar på min skola i höst!!!

HAPPYFAAACE!!! XDXDXD

Var så jävla sur innan, jag har den här läraren i princip alla mina NVämnen och det hade varit en plåga om han hade blivit sparkad (som typ alla andra bra lärare har blivit iår för att de skär ner på skolan) MEN FAN VAD JAG ÄR GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD!!! XD Och ikväll blir det fest, och imorgon blir det gotland!!! :D:D:D:D

Nu längtar jag faktiskt till hösten^^ Saknar min klass och alla människor:) Haha, min kompis Anneli startade en gospelkör i våras. Vi sjunger bland annat den här låten:)

 

Hahaha, lite töntigt men skiitkul^^

 

Nu ska jag packa klart och sen kommer abbe.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0