Peppad:)

Gick till skolan vid 12 (den ligger 250 meter från mammas hus) och hade en välkomstlektion. Guud vad jag har saknat alla, även fast jag träffat de flesta på fester och liknande så var det ändå urmysigt att bli ihoptvingade som den lilla klass vi är. Enda negativa är att jag saknar treorna, de fyllde funktionen "människor jag inte känner och som gör att man inte blir uttråkad". Fast jag kände ju en hel del av dem förstås, för min skola har ca 300 elever.

Iaf, eftersom vi var glada att träffas igen hängde ungefär 15 pers med hem till mig och åt negerdeg(Havregryn, Kakao, Socker, Sirap och smör... smaask), och chillade lite. De stack just.


ÅÅh! Vi beställde kläder från H&M igår! (Mamma, jag, Kim, Almaqlara och Elisabet). Jag köpte mest basic-plagg, men jag längtar tills de kommer:D


Khakigrön tröja 99:-                     Är inte skjortan underbar? 99:-       Tröjan fast i marinblå 99:-
Tänkte ha den lite mer Bad-ass;)
Fast skjortan kommer inte förrens i september:(

Efterlängtad, basic, svart klänning 149:-   Blont hår + denna och svarta haremsbyxor, snöggt! 99:-
= 550 kr - 10% rabatt = 495 kr, scooore^^ haha

Ikväll startar min ridning! Damn i've missed it! :D
Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0