Skolkar

Vaknade hos Abbe och ville verkligen inte gå därifrån, vi pussades ur sängen, ner för trappan och ut genom dörren, tills jag fick panikköra till skolan.

Efter lunchen idag kändes det som om jag skulle föda barn. Jag skämtar inte! Sjuk mensvärk. Och jaaa, jag har ju inte fött barn, men jag och Anneli tycker det känns så ändå, det värker längs ryggen och undersidan av magen, man vill bara krysta x) Hahaha, nej, men jag kunde inte sitta ner, även fast jag tagit en ipren, så jag hoppar matten just nu och kommer tillbaka till biologin sen. Det är verkligen underbart att bo så nära skolan!

....tillexempel alvedon, vid huvudvärk, mensvärk, o tandvärk.
Jag är ipren,
den intelligenta värktabletten!

 

U LIAR!!! x)

 

Sitter och lyssnar på min Chillydill lista på spotify, efter en varm dusch och en treo. Är det farligt att blanda värktabletter? Det hjälpte iallafall:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0