HOOOOOOOOOME!

HEJ! Nu är jag tillbaka, torr, lite svagt solbränd och många upplevelser rikare.

Jag upptäckte just att jag har 245 olästa inlägg på bloglovin. Duuuude!

Jag ska självfallet lägga in äckligt många bilder från resan men, den som väntar på något gott väntar aldrig fölr länge, måste plugga och redigera först:( Kanske imorgon.

PÅ TAL OM IMORGON!:D Då fyller jag 17, för första och sista gången i mitt liv! Det är också första gången, dock inte sista, som jag har skiljda föräldrar på min födelsedag, men ärligt talat så känner jag inte att det spelar någon större roll:P Ska vakna hos pappa med tårta och sen fira med mamma på kvällen. INTRESSEKLUBBEN HAR SPRÄNGTS AV ÖVERBELASTNING!

Åååh... Lyssnade just lite på min underbara pianospelande idol, -Ludovico Einaudi. Har saknat dessa underbara toner efter all arabisk gråt/pop musik. Och nu satte Detektivbyrån igång! Goosh!

Önskelista till imorgon(och jul)
Stafli
Videokamera
Pengar till skidresa
Målarduk
God parfym (blueberry?)
Ipod nano (grön)
Mineralfoundation
Cykel

shuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0