Presenter!

Jag fick denna av mamma:



Syftar inte på moroten. Den är fylld med all möjlig musik jag hittade på pappas dator, typ afrikansk tango etc. haha

Har glömt hur underbart bra Regina Spektor är. FÖRLÅT MIG!
Som kompensation för min glömskhet:

 

Sen fick jag

Syftar fortfarande inte på moroten

Från Pappa:

(efterlängtat!)

 

Och lite saker att måla på och med:P En är från Kim^^

 

 

Fick pengar av min mormor och morfar, en bok av min farmor som heter Gift med en beduin.

Ganska coolt, den utspelar sig i Petra fär vi just var, och jag känner igen precis allt som sägs. Jättekul:)

 

Och av Abbe fick jag en massagesten formad som ett hjärta, och en gummianka som bar meddelandet att han ska bjuda mig på Bio^^

 

Helt underbart is the word

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0