Snyggålder

Nu är jag sjutton år!

Egentligen har jag inget att skriva. Satt ändå vid datorn och tänkte att jag kan ju inte Inte skriva ett inlägg på min födelsedag! :P

Jag kan berätta att min önskelista ser ut såhär:

Önskelista till idag(och jul)
Stafli (Fick ett hemmagjort:D Helt underbart!)                       .
Videokamera
Pengar till skidresa
Målardukar x16 st
God parfym (blueberry?)
Ipod nano (grön)
Mineralfoundation
Cykel

Men kommer få mer, eftersom detta var från Pappa och kim, ikväll får jag av Mamma, mormor och morfar. Farmor vet jag faktiskt inte... borde ju ha fått det hos pappa. Haha, hon älskar att ge presenter, underligt.

SOme songs:)
Kid Cudi – Pursuit Of Happiness (nightmare)
Noisettes – Wild Young Hearts

Kommentarer
Postat av: diisalissa

:D GRATTUS IGEN! och tänkte mest säga WIHOOOO VI KAN MÅLA TOGÄTHA nu när du också har stafli o taveldukar:D! och vi ska fottelotta snart! puss du snygga

2010-12-06 @ 15:53:57
URL: http://disisdisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0