Första marknadsdagen

Jag tog på mig någorlunda varma kläder för att det var molnigt ute, men såklart skapades bara en bastu tack vare molnen så jag höll på att dö:P
Men jag och Almaqlara åkte karusell och jag köpte en ny säckväska as i said i woould!;) (ni får se den senare)


Alma drogat sour apple spray... Somliga växer aldrig upp.. SUCK!
hihii

TEKOPPEN EXTREME HÖHÖ:D

Man blev lite yr... this was my world for a moment

 

 

 

happyface! men vem är inte lycklig efter ett karusellåk?

Ilka;)

Nu ska jag duscha, almaq kommer hit och sen ska vi till marknaden igen

och träffa blanda annat emilie, ilka, olle, oskar, disa, (gabe) och Abbe <3

Kram snyggon!;)

 

 




Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha, snygga bilder och sexig tunga där! ;D



Och tack så mycket. Glad jag blir. Och detsamma! Älskar örhänget du har på dig i headern. :)

2010-07-22 @ 15:45:06
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0