..i..

Festivalen var skitmysig, måste säga det först.

Tror jag har tränat för mycket idag och ätit för lite, när jag kom hem från festivalen nyss, var det låst och pappa var en kilometer iväg med nyckeln. Vanligtvis skulle jag ba; jaahapp, och så går jag och hämtar den. Men nu blev jag verkligen skitarg och förbannad, började gråta påvägen dit! Jag har aldrig haft en sånhär humörssvängning innan. It's freaky, HJÄLP!

Sen tyckte pappa att jag skulle hälsa på dem han var på middag hos (han är så jävla social jämt), och när jag svarade att jag var trött och sur så kallade han mig fegis.   AHH. jävla idiot!

Sen ringde abbe när jag kom hem och var trött och sur. Kallade mig korkad. klickade honom och stängde av telefonen. Jag orkar inte mer. Behöver få aggritionella av mig lite på bloggen. Det är typ bara Alma och Disa som läser den ändå:P puss på er <3^^

Brukar skämta om att jag bara är sur en gång om året. Det var nog nu.


Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0