Lite allt möjligt

Jag vill köpa ett par riktigt snygga klackskor. Jag har en bild i mitt huvud precis hur de ska se ut, men det finns ingenstans i verkligenheten! Suck.
De ska vara av svart läder med typ 10 cm klack. Låga, Och ungefär 3 centimeter platå, så de blir lite rundare. Få remmar, typ 4 stycken, som är lite slitna i sömmarna. Skon ska liksom se väldigt använd ut fast på ett rufsigt sätt. Älskar när man har uppkläda saker på ett slappt sätt. :P 

Idag börjar kiviksmarknad!:D Sveriges största marknad läste jag nyligen... det är en av mina favorittraditioner att sticka dit, röka vattenpipa med kompisarna, åka fly extreme och köpa saker :D
Ska införskaffa en ny säckväska, för min gula börjar ge upp...

Den fyller två år idag! vääl använd, hahaha!

Xo Xo Gossipgirl.

Haahaha, förlåt, kunde inte låta bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0