Livin' the dream ;)

Gud vad livet är skönt! :D Igår var jag med alma, disa och phyllis. Vi solade, gjorde fotoshoots med tång, åt massa god mat och såg eclipse. Idag har jag solat och badat med Alma Qlara, julia och massa små skejtpojkar:P
Sen gick jag till sufmöte vid 5 och sedan hem för att äta, då jag kom på att jag inte ätit på hela dagen:) Det är här jag befinner mig nu:)

Här kommer en kort (oredigerad) resumé av mitt liv för tillfället ;)

Man måste ju lyssna på musik när man solar..:P

Alma o phyllis njuter

Stranden låg i en hästhage så vi blev besökta^^

Sen började vi fota lite^^ haha, disa var mästerfotografen medan jag tog behind the scenes.
Jag modelade också, ska få bilderna skickade till mig sen:)

Phyll in action ;)

Jag och alma, väntandes på Disa och phyllis. Vi stack nämligen till tomelilla och såg ECLIPSE!!:D
DEN VAR SÅ JÄÄÄVLA BRA! om ni inte har sett den, se den.
Den var mycket bättre än ettan och tvåan, och suck. ALLA var skitsexiga- jag skojjar inte.
Plus att man förstår varför Edward och Bella gillar varandra, de är inte bara "hopplöst förälskade" typ.
MJUKPORR HEJ!

Efter eclipse upptäckte vi att bussen vi skulle ta hem tydligen var en taxi-buss och man var tvungen att beställa den 3 timmar i förväg. KUNDE DET INTE HA STÅTT LIIITE STÖRRE?! så vi fick dra runt skithungriga i tomelilla tills det gick ett tåg halv ett.

KOLLA TRÖJJAN! älskar att ha midjekjol och sen en liten glipa tills tröjjan kommer. SKITHETT:D klippte av en gammal monki tröjja igår. (den på bilden) tipstipstips:D:D



Efter att ha undvikit över-sociala killar och hungrat runt på tomelillas döda gator kände vi en himelsk lukt av bullar.
Cafet doften kom ifrån var såklart stängt, men jag och alma smög runt och hittade en öppen bakdörr, så vi frågade om vi fick köpa lite bullar och bagaren ba: Jaa, vad vill ni ha?
Winerbröd har aldrig smakat så gott:)

Nu ska jag hem, duscha och hitta kläder till en fest ikväll:D

PUSS OCH KRAM ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR!:D

Kommentarer
Postat av: ellen

sjuukt fina bilder! :D



ta gärna en titt på min blogg och släng in en kommentar (:

2010-07-07 @ 15:00:28
URL: http://nielsens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0