Out of control

OH MY GOD. Fyfan vilket dygn.

Vi anlände hos olle vid nio och satte på en film, 10 minuter in säger olle: Ska vi supa? *happyface*

Vi tänkte att det skulle vara en lugn kväll, men vi ba: Visst. Så shot'ar vi upp 2 flaskor gin på 5 pers. Elva shots för min del. SMART, verkligen nikki, OERHÖRT clever.

Råkade åka ruschkana ner för en spiraltrappa. My but is blue. Sköt med luftgevär och fick siktet skithårt i ögat. (träffade dock måltavlan!!)

Hälsade på någon kille från stockholm som stötte på alla, mest olle. hahaha, han var uppenbarligen bi.
Vaknade i olles säng och mådde skitbra:D trodde jag.

Åkte till jobbet. Bäddade en säng. började må illa. Fick sitta ner och hyperventilera en minut mellan varje sak jag var tvungen att göra, upprepade: Du klarar det Nikki, du klarar dethär, du klarar det.. Tillslut (efter 3 timmars jobb, som borde varit 1,5) lyckas jag göra en pizza i tvättrummet. Min chef var snäll och undrade om jag ätit något dåligt, men hon fattade nog att jag var bakis. Piinsamt. Speciellt som det är min pojkväns mamma.

Blev hemskickad och här ligger jag och mår illa. Är så himla trött på spyor. Jag lär mig visst aldrig, men det var kul sålänge det varade:D

Adios tills jag mår bättre;)

Kommentarer
Postat av: Disfis

hahahhhöhöh! knas-nikki (drägg-nikki?) ::D du kommer väl till beat-rootfeshtivalen? puuss

2010-07-27 @ 13:42:55
URL: http://disisdisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0