Tiden flyger!


Haha, helt sjukt vad fort det går när man jobbar på sommaren. Trodde max det var två dagar sen jag gjorde ett inlägg, men nehepp! :P

Som ni kanske förstår har jag jobbat, vilket jag gör på ett pensionat en kvart ifrån där jag bor. Det är jättechill- helt okej jobb, helt okej lön. Sen har jag varit mycket med Kim(min syster), Elin(vår barndomskompis), Julia och AlmaQlara, vi hade en skojjsig liten fotoshoot igår. lägger in bilderna snart^^ :D
Här är lite bilder jag gjort under året på min estetiska orientering i skolan :)

Munnen blev lite sned. Det stör mig, för jag gjorde den här på en lektion och stressade i slutet.

Men nu har jag iallafall lärt mig en läxa^^

 


Kommentarer
Postat av: Josefin Bellini

Gillar alla dina teckningar skarpt!!!

2010-09-09 @ 21:17:08
URL: http://minibellini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0