Farväl dygnsrytm

Hade mys på stranden 21:00 till 05:00 inatt. Anneli och jag försökte slå på stort och gjorde event på facebook och bjöd in i princip hela kontaktlistan, problemet var bara att det var två timmar innan vi skulle dit x) BRA PLANERAT AV OSS! ;) Så vi blev bara en mysig liten skara. Pratade, lyssnade på musik och titta på albin och elias som lekte med kedjor med eldbollar längst ut.. vet inte vad de kallas x) (SÅ JÄVLA SEXIGT!) haha, hoppas inte abbe läser min blogg:P nej, han är the one and only för mig:)

Efter att ha sett soluppgången tog jag och alma och moppade hem oss klockan 5. Sov till 12 och stack till jobbet. Skönt med en lite fackad dygnsrytm:) That means it summer for real^^

grr... haha x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0