Mellanlandning:)

Igår var vaknade jag hos alma, vi solade (topless hihi^^) i två timmar tills jag stack till jobbet. Bärde lådor i solen(svettsvettsvettbränd). Sen hämtade jag och emilie hennes nya longboard, så jäävla snygg:D:D och så lånade jag en random longboard som låg på mitt rum(?) och alma har köpt emilies gamla, så vi rullade några kilometer på kvällskvisten. Så jävla kul!!:D:D sen bakade vi kanelbullar och kollade på "the ugly truth". En av mina bästa sommardagar faktiskt:)

Råkade trampa på mina solglaslögon när jag kom hem imorse -.- Suck, köpte dem på siesta.

suck

Alma skulle slänga lite kläder, vilket jag inte tål. så jag tog över en del x)

 

 

 

 

 

Älskar ryggen:D bilden blev dock lite ful x)

Byxorna är lite lösa, men jättesköna, så de får bli "slappstilsjeans" :P undrar om jag kommer använda dem...
Men annars får jag göra mig av med dem... för det kommer ju hända. hostellerintehost

Ska snart bli hämtad av ilka och emilie så ska vi iväg och köpa ett tält till Hultsfred ^^

Pussokram:D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0