Shoppat^^

Hallihallå:) Var och shoppade med några kompisar efter skolavslutningen, har inte köpt kläder på ssiiiitlänge, så jag gick loss ordentligt x) Min enda plan var ett par snygga killerheels men det blev typ allt förutom det^^ haha, är jättenöjd.

Kjolen är från H&M, 100:-    Örhängena är från Indiska för 50:-

Hittade denhär jackan på GinaTricot för 300:-, inte alls min stil egentligen, men jag känner mig så jävla snygg i den^^ så nu får det vara min stil:P

Det svarta(och gula) linnet kommer från Bikbok(2 för 100:-) och det vita linnet är från Gina tricot för 100:-

 

Jeansen är sjukt efterlängtade och kommer från weekday, 200:-(göö-sköna)

 

Den randiga tröjjan är från Zara och kostad 200:-, ääälskar den:) den är jätteskön och ser preciis ut som min snuttefilt jag hade när jag var liten^^ Hahahaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0