Being a guud girl

Har tagit mig i kragen både psykiskt och praktiskt, mycket långsamt men säkert har jag skrivit ett häfte om hur man tränar olika muskelgrupper på olika sätt och hittat lite bra hårdrock.

Alltså, FUCK PROBLEMS:D Jag är så jävla nöjd med mig själv:) Jag tror min bergochdalbana beror på att jag inte tror jag kommer kunna ha kul ifall något skulle ändrats- Men jag mår bra för mig själv. Söo dät söo!

System Of A Down – Chop Suey!
blink-182 – All The Small Things

Haha, försöker sjunga med i all möjlig hård rock och bra musik men ut kommer såklart bara kvävda viskningar:P



T-shirten är emilies, men jag måste införskaffa några stycken,
det är så jävla snyggt när de är riktigt stora.
Hatar när t-shirtar som är menade att vara stora är normaltajta, känner mig obekväm då.



Fick en gul av Emilie som hon inte ville ha längre, happyface^^ haha

Puss ha det bäst och nu ska jag avsluta med ett skitbra citat jag har sett någonstans:

Life's your stage,
Preforme.


Gnatt;)

Kommentarer
Postat av: Malin

vad söt du är!

2010-11-09 @ 19:43:53
URL: http://mrswolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0