Mittbena

Jag har funderat på mittbena hur länge som helst,
jag hade det i några timmar i skolan för EXAKT en månad sen idag!
(kom på det medan jag skrev, coincidence? I THINK NOT!)

Anyhow, jag hade det idag. Och jag såg inte mongo ut som jag brukar vara i det, I WAS HANSUME:D
Detta berodde på att jag lade håret i mittbena direkt efter duschen, sedan borstade jag bak allt hår i en slickad hästsvans typ. Och hade det så i en timme typ, och när jag släppte ut det; VOILA! ASHETT! :D

Varsegoda och sola er i min glans (citat från Madagaskar)





Den här ser en aning evil ut^^







Jag och Disa planerar en fotoshoot på lördag antagligen.
Typ, nood/smoking/fransos-mot-en-kall-vägg shoot^^

Kram

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tycker du var hemskt fin i mittbena.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0