Sings to do

Jag sleepade bort mitt huvudvärk till tolv imorse^^ sen pep jag mig genom skolan (är ju sjukt hes) och tog passfoto efter skolan:) Hahah, polisen-tanten som fick mina uppgifter gav upp när hon frågat efter personnumret och jag fick skriva allt istället:P haha

Kvällens schema var:

Göra idrottshäftet
Skriva klart Näbbdjursredovisningen
Fatta massa franska
Sy på en knapp på min jacka
Skriva ett inlägg på bloggen.


Nu ser det ut såhär:
Knapp
.... :D

Haha, fast jag har bara gjort lite franska, en del näbbdjur och bloggen:)

Det är så skönt med bloggen, man får skriva ut massor med tankar och känslor som man bara håller inne annars. Assmart, som en liten terapeut. Stavas det så? haha, iaf, ordbajsning som Em brukar säga.

Chuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0