Snilleblixt och fotoshoot

Igår, lördag, var jag först med Disa och Phyllis och vi fotade. Så kul och det blev så DAAMN snyggt:D

Ett smakprov:
Resten hittar ni på Disas blogg!



"Min" kamera är tyvärr i Kalifornien med mamma, så jag kunde inte fota själv.
Men det gjorde inte så mycket.

Sedan gick vi in till staden och jag slöt upp med A to the lmaQlara:P
Vi stack upp till Simris/fest @ Charlies, det var väldigt mysigt, många gamla kompisar var där-
typ treor som gick ut i somras m.m.

Alma sov hos mig och dagen har i princip kretsat kring ett projekt Alma kommit på.

I Simrishamn så kan man lätt visa upp sin musikalitet på öppen scen och liknande, men
folk med tecknar och andra konstnärliga talanger får aldrig tillfälle att visa vad de har gjort.

Så nu ska vi anordna en konstutställning med ungdomars verk någon gång i vår!
Jag gillar ju själv att måla och det ska bli så hiiimla kul att få visa upp vad man har gjort,
och jag vet att det finns många fler som känner så! Det är bara skitkul på alla sätt och vis!

Massor med flugor i en smäll!
Alma slår ihop två projektarbeten, jag får öva mig att ha en utställning inför mitt projektarbete i trean,
folk får visa upp vad de har gjort och förhoppningsvis kommer folk skänka pengar till en fond vi ska starta
som går till andra konstprojekt!

Vi har änsålänge inte hunnit göra så mycket, vi har bara mailat lite olika pengafonder m.m och har inte fått svar än.

Men ni kan checka in idéen på vår Utställningsblogg!

kram!


Kommentarer
Postat av: frida

Vilken himla, himla rolig idé! Hoppas att det blir braksuccé med uställningen! :)



&tack för kommentaren!

2010-11-16 @ 09:12:05
URL: http://hellomiami.blogg.se/
Postat av: isabella

SNYGGT.

2010-11-18 @ 18:14:24
URL: http://zie.blogg.se/
Postat av: isabella

SNYGGT.

2010-11-18 @ 18:14:38
URL: http://zie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0