Depretioooon!

Vi hade, som sagt, matteprov idag. Och det är dagar som den här jag undrar hur viktigt det egentligen är att bevisa för mig själv hur smart jag är genom att gå NV.

WHY?!

Då kan det vara uppiggande med hur kul vi har det i klassen, om man tänker bort misslyckade matte-prov.

Hur vi brukar bete oss i största allmänhet:



En av mina och Leos små fighter:P



Karna, Skellett-Gabriel och Sonia har myspys:)



Skellettet till vänster: AHHHhHaahh! *Nyfiken*  Skellettet i mitten: Huumm.. Skellettet till höger: CP-KLAPP!



Skellett-vals



Gabriel strechar lite innan matten



Nv-terapi
Kolla gabriel! Han ser verkligen jättekramig ut!

Eh.. ja... Gabriel, innan klassfotot.


Phyll och jag innan klassfotot^^

 


Sonia och Phyllis under trumpetduellen (videon för några veckor sen:P)


Kemilektioner med te och paraplyer...

 

Gör all misslyckanden lite mindre. Plus att det gick skitbra på ett fysikprov imorse:D

Ska plugga mer matte nu och sedan rida:P

Love

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0