HEEJ ALLA BARN!

Nu blir det inget barnprogram! Men jag kom hem klockan 12 på natten igår och skolkade filosofin imorse för jag hade inte läst det vi skulle. Inte likt mig, men jööjööö.



Örhängena köpte jag nu i stockholm på Indiska, 50:-





Sen köpte jag den här koftan på Weekday för 400:-, har velat ha den länge:P



Nu ska jag till ALbert tha engstromos. Han behöver hjälp med sin matte. Det borde jag väl klara av, med tanke på att han går i nian. NU är Abbe så gammal som jag var när vi blev ihop. Scary shit.

Kan inte någon hjälpa mig med min matte? Hillfeee... Har två matteprov denna vecka. Suck.. bohooo på mig. ÄSCH! *BITCH-SLAP* Ta dig samman människa.

Bilder från stockholm kommer imorgon:)

Kram^^

Kommentarer
Postat av: Diiis

ååå finfina greeejs! sthlm is the shit <3 :)

jag saknar dej nikkelallergi! fota snart? hya. om vi kommer på något einsteinigt ställe dvs:p OCH DET GÖR VI! puss & kram

2010-10-04 @ 17:52:12
URL: http://disisdisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0