Massor med tid

Känns lite udda att vakna hemma hos mig själv och bara sätta sig och slappa framför datorn... Vad brukar jag göra på helgerna? Jag kan verkligen inte komma på det! :P haha, scary..

Vi hade filmkväll igår och kollade på Help! av The Beatles. Sjuk humor, I'm just sayin^^

När jag vaknade hade alla mina små kompisar åkt:P Så nu slappar jag. Slappar, slappar, slappar.

Härliga morgonlåtar
(kom ihåg att allt är relativt)

Housemeister – Do You Wanna Funk

Parken – Jag Har Varit Vilsen, Lisa


Ska nog städa mitt rum, se Le Bataillon des fous med pappa


Sen plugga lite matte och vara med Emilie senare.
HAhaha, heeej no-lifer! ;) Ibland måste man göra tråkiga saker. Faktiskt ganska skönt:)

Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej fina du! Nu söker jag folk som gillar att skriva till ett projekt jag håller på med, en kärleksbok fylld med både hjärtskärande och magpirrande kärleksnoveller helt enkelt. Tycker du det låter lite intressant får du gärna kika vidare och läsa lite mer om det på bloggen, tjoho ♥

2010-10-16 @ 13:19:48
URL: http://omkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0