Namnbyte!

Jag, tro inte att jag är störd, skrev här om dagen ner några snygga namn jag skulle vilja döpa mina barn till, när jag får några. Typ, Lemon, Marijaana, Tartuffe m.m :P Hur som helst, nämnde jag dem för min mamma och hon berättade att de var jättenära att döpa mig till Lucky! LUCKY, fatta vad snyggt, i och för sig älskar jag Nikki, men hur ballt är det inte? Lucky Schmidt. Haha, hur som helst, jag har aldrig gillat mina mellannamn sådär särskilt (Linn och Johanna) så jag funderar på att byta till Nikki Lucky Schmidt. EYY?? :D:D haha

Har INTE pluggat idag, som jag skulle. Och inte heller städat mitt rum. Däremot har jag målat lite på det:D Eller snarare fyllt i gamla saker jag och kompisar ritat.



Allmän fakta om mitt rum: Det har inte målats om sedan jag valde den blekrosa färgen när jag var 1,5 år.
Varför rosa?



Hur som helst, någon gång i 8an bestämde jag mig för att make a change!
Fast jag kunde inte riktigt bestämma mig för en färg, så undertiden har jag målat det jag kännt för.



Det som är med på bilderna nu är bara en liten bråkdel. Brukar inte låta någon gå ifrån mig utan att lämna ett litet minne minst en gång. Kan lägga upp ett riktigt långt inlägg med i princip allt som finns där någongång.



Kom på de här gulliga små figurerna, som fick hänga sovande från mitt tak.




Såhär ser de ut från deras eget perspektiv^^ De tror nämligen att de är rättvända och allt annat är fel.





:) Hoppas ni får en bra kväll.
More love to the people;)

Gnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj!

2010-10-18 @ 10:53:26
URL: http://idamli.blogg.se/
Postat av: Lucas

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-18 @ 11:45:48
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: maggie

grymt men ändå sjukt att måla på väggen sådär :P

2010-10-18 @ 15:07:42
URL: http://maggiiie.blogg.se/
Postat av: ingrid

haha vad coolt!

2010-10-18 @ 19:44:41
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0