När alla åker till tyskland far jag norrut.

Idag åkte i princip alla mina kompisar till tyskland. Hahah, nej, jag har väldigt många kvar här hemma i Sverige, bli inte förolämpade^^ Men det känns lite tomt:P Jag kom hem halv ett och ba: NU ska jag packa, disciplin! ...eller efter jag ätit. Så åt jag. ...Sen skulle jag bara kolla lite bloggar och här sitter jag. ^^ haha

Och medan jag skriver det här inlägget går jag iväg och börjar packa. Så för att visa något som ingen antagligen bryr sig om så får ni se lite packningsbilder:D VARSEGOOODA!

Här är jag. HEJ!



Jag lyssnar på den här:
Lou Reed – Walk On The Wild Side - 2003 Remaster

Och lite den här:
Hello Saferide – 2006

Sen hittade jag boken som har varit grunden till filmen jag såg idag. DEN ÄR SÅ SORGLIG!

Hela filmen går typ ut på att man blir kär i de gulliga huvudpersonerna. Två pojkar, den ena är jude och han gömmer sig för nazisterna. Så tror man att allt kommer gå bra. Sen de sista tre minuterna så blir han avslöjad och bortförd och så står det "Jean Kippelstein och tre andra pojkar dog i koncentrationsläger 1943"

AAHHHH! Jag blir så arg och ledsen och HUR DUM I HUVUDET FÅR MAN BLI?!

Så här skulle jag också kunna uttrycka mig:

Sen kom jag på att jag skulle packa. Vi åker halv fyra. Så jag gjorde en ful video när jag packade, jag insåg då att jag är störd. Så det visar jag inte. Men jag hittade en gammal video som jag och Alma gjorde i somras.

Haha, ska lägga upp det efter helgen:P

Ja, nu har jag fördrivit en och en halv timme utan att packa ett skit. Jag är så bäst^^

 

WISH ME LUCK!

Arrivedotchii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0