ÖÖöh, vilkän hääärlig daöööög!

Vaknade imorse i almas heeelt underbara lägenhet i båstad. Hon delar den med en kompis och DET FLÖG JUST IN EN FÅGEL I MITT FÖNSTER!!! Hoppas den inte dör:O


Hur som helst... eh, jusdet, deras trädgård ser ut som pettson och findus värld! Massa äppelträd och ååh, så fint. Jag älskar redan hela båstad, mest naturen. Jag har en tendens att få ögon-orgasm av lövskogar:P haha

Ganska bra bild på deras trädgård faktiskt:)
Fast huset är i grått tegel.

Fick testa på almas liv och hennes båstad fester. Det var kul, men jag kände verkligen ingen, så även fast jag är ganska social av mig så kändes det lite off ibland. Men det var kul^^

Mitt huvud kändes tre storlekar för litet imorse, och att åka tåg 4 timmar på det hjälper inte. Men det var vackert väder:D Och jag har förstått vad existentialismen vill mig!! Jag är djup(misstokning förbjuden), snygg och bäst. Nu måste jag lyckas formulera min smarthet på en open office-fil.

Syo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0