Det är nu det gäller...

...Men allt jag kan göra är att sitta i soffan och kolla på idolrepriser:P Haha, nej, men lite depp blir jag när hela min familj och en handfull kompisar sticker iväg och röstar.



Jöjö, får köra om fyra år istället. :P  En sak som gör mig väldigt glad är att min härliga mamma låter mig välja vad hon ska rösta på i kommunalvalet :D Hon vet att jag verkligen bryr mig, och det är kul att få påverka lite. Jag valde Feministiskt intiativ eftersom om de kommer in, vilket jag betvivlar(sadface), så kommer det vara självaste Gudrun Schyman som tillsätts, eftersom hon bor i samma by som jag:) Och då hade den lite föråldrade simrishamnskommunen livats upp lite tror jag. Hon är bra på att få igång debatter och hon kan väldigt mycket:)




Men om några timmar får jag ta på mig lite anständigare kläder, för lite suffare och andra politiskt intresserade kompisar kommer hit på filmkväll och valvaka. Haha, jag är verkligen en nörd:P

Puss&Kram:)


Kommentarer
Postat av: Dilan D

gullig bild :D



tack sötnos! <3

2010-09-19 @ 16:46:32
URL: http://dilaanisme.blogspot.com
Postat av: Sabina

Kul att du bryr dig fast du inte kan rösta än! En guldstjärna i kanten till dig :D

2010-09-19 @ 21:50:55
URL: http://www.binabus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0