Home alone

Mamma är i Krakow till på tisdag och pappa är i Stockholm, så jag och Kim har haft båda husen för oss själva. ^^ Ohyeah!

Jag lyssnar på djup pianomusik och sitter och längtar efter något, men jag vet inte vad.
Musikens inverkan på sinnet och humöret är verkligen helt otrolig, jag menar, det är ju bara ljud! Hur kan det få en att bli till exempel glad? Det är verkligen häftigt. Och underbart^^

Hahaha, hade någon sett mig nu hade de säkert trott jag var depressiv eller något, mascara under ögonen från igår, håret i en skittraslig knut och ser skitallvarlig ut i ansiktet, för att musiken är så allvarlig:P x) Skönt att jag är helt själv hemma^^

Festen igår var skitkul förresten! Fastnade extra mycket för denhär låten när vi dansade:P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0