Style de 60's

Kom just hem från stallet. Hade på mig den här klänningen idag, som jag fick av min Abbe i julklapp:)
Vi har varit ihop i 25 månader idag... eller 110 veckor om man vill ser det så x) det låter så sjukt mycket. Tiden har gått så jävla fort:P
Upplyftande, kärleksfull sång:)



Tillbaka till klänningen, och lite sminket. Jag tänkte på en blandning av sent 60tal och Kate Nash när jag matchade imorse^^ En helt underbar stil. Typ söt, men ändå sexig. Mah, creds till den;)










Ögonen såhär är så.. snyygt! dem är här precis den stilen jag menar. Kolla på 500 days with summer och The boat that rocked, så förstår ni vad jag menar:)

Nu ska jag mejla lokaltidningen om manifestationen.
Sovgott:)

Kommentarer
Postat av: sherlock

jag ser den allt!

vilken?

tån!

vilken tå?

stortån!

vems stortå?

NIKKIS!

vart?

I hålet!

vilket hål?

I strumpbyxan sååklaaaaaart.

OHå!



Sneaky nikki. MEN JAG SEER ALLLLTT.

2010-09-23 @ 16:40:55
URL: http://disisdisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0