Viild!


Jag har haft så jävla kul! Torsdagen på emmaboda var helt epic, jag kom dit, egentligen asförkyld men didn't give a fuck, lyssnade på de BÄSTA banden! Skrillex, björnstammen, Yelle, two door cinemaclub, Bloody beatroots blandat med hångel i tält. Behöver jag säga mer? (DUUUUBSTEEEEEEPS ORGASMM)
Fredagen bestod av regn, regn, gegga och mera regn. Och lite mer gegga. Men jag hade kul ändå. Lördagen var halvsolig och askul. Äh, det går inte att återberätta en festival! Människor har inga hämningar, ser helt sjuka ut, göra sjuka saker, festar, super, dansar, äter slängd mat, har sex. LEVER! så jävla fett. Och att alla var så pepp trotts geggahavet som dränkte allt och alla!



Ellekari försökte laga nudlar, aspackad samtidigt som hon forsatte halsa en vinflaska, haha! Helt underbart



Jag, sofia, alma, terry och simme målade ansiktena med självlysande färg innan skrillex! Epico!



Sen jag kom hem har jag varit med emilie, spelat minigolf med alma, sofia, emilie, jh och elin och nu ska jag till ilka och åka båt med en kompis;D Såå äckliigt braaa! (skulle egentligen jobbat igår och idag, men det var så lite bokningar så jag slapp, halelujahhh!!!!)



Alla bilderna är snodda från AlmaQlara.

Om ni ser en tjej med långt blont hår och blå oversize t-shirt borde det vara jag.
Stod precis där de filmade i början.
Helt jävla wild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0