MY HAIR

Problemet med långt hår är att infall kan bli så förödande.
Som tur är har jag ganska bra kontroll på mina nycker och saxen,
men jag kunde inte sova igår och fick superlust att klippa lugg!
Och typ kort rufsigt hår, och sen ba... nää, långt hår är ju så jävla sexigt...
Svårt att bestämma sig!!

Sen blir det ju inte bättre av att anneli lägger ut världens snyggaste bilder på mitt hår från patrik och niklas fest



Älskar den här bilden nedan, isa och jag är: pooose yeah, och så kommer anneli och deffenierar lycka:)



Shit, mitt hår måste ha sagt till sig själv: Fan, ikväll ska jag vara glänsa alltså!
Det är ju iochförsig ganska najs och veta att man har snyggt hår...

MEN! en sak är säker, jag älskar min naturliga hårfärg! vem hade kunnat tro det va?:D
Naturlig hårfärg är FETT UNDERSKATTAD! bara så alla vet.
Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: Maidie

I totally agree! :DDD

2011-03-01 @ 07:36:01
URL: http://maidies.blogg.se/
Postat av: Maidie

Jag länkade till dig på min blogg :)

2011-03-01 @ 16:43:16
URL: http://maidies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0