Godmorgon

haha, eh... lite förvirrad idag.

Jag tvingade mig upp klockan 8 och gick till sjukhuset för att kolla mina fötter. Jag har hammar-tår. tydligen. Alltså de ser ut som krokar.

Sen gick jag hem, satte mig vid datorn. Upptäckte en vit skåpbil som stannade på baksidan av vårt hus. Greps av panik när jag kom på att mamma sa igårkväll att sotaren skulle komma. Jag vet inte varför. haha, iallafall, gick upp på mitt rum och somnade. Sen väcktes jag efter en obestämd tid av en helt SJUK knackning på dörren. skojjar inte, den snubben skulle inte behövt väcka mig, han hade bara kunnat banka sönder dörren.

Jag öppnade dörren och fick syn på en sago-sotare. Alltså, svarta kläder, några borstliknande stålsaker hängande över axeln, en svart mössa på huvudet och precis lagom lång-sotar skägg. Nyvaken som jag var, lyckades jag frambringa en pinsam tystnad, sedan pekade jag på honom och sa "eh... du är sotare va?"

GOmOORRON!  >< jag hade inte insett hur kul jag måste ha sett ut (rufsigt hår, helt förvirrad) förrens han började skratta och fick fram något sorts "jaa, det är jag väll". Sedan bad han mig öppna garagedörren och efter ett tag försvann han. Han skulle passat sjukt bra i en saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0