underhållning

Jag insåg just vilken underlig blandning av tvprogram jag väljer att se.

Först går jag in på svtplay och hittar en 60 minuters dokumentär om miljöproblem i Östersjön och köttuppfödning i nordeuropa, för att sedan upptäcka att det finns en till säsong av glaourama på tv3play som jag inte sett än!

Motsägelsefullt? needå.
Tycker det är precis lika underhållande båda två.

Note till mig sjäv: ät mindre kött.


Är det bara jag som konstant blir besviken på mig själv för att jag inte är med i greenpeace eller superengagerad i politik, eller liknande? Haha, det är nog min största last, att jag känner mig så oeffektiv. Kommer ihåg när jag var liten och hatade hur vuxna kunde köra bil när de visste om växthuseffekten. Jag svor djupt och heligt att jag skulle göra något. Men än har jag inte det.(Är inte ens vegeterian, även fast jag brukar välja bort kött ibland) Blir lite stressad över det.

Nu ska jag fortsätta kolla på glamourama. Feels good.



love it
plus att jag och kim gjorde fruktsmoothies:)



Recept:
2 bananer
två koppar hallon
2 dl mjölk
2 dl yogurt(helst vanilj)

Smoothies är i princip det enda jag kan äta, då detta är ABSOLUT MAX för hur mycket jag kan öppna munnen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0