Intriger

Ja, det finns det sjuukt fullt av just nu.
Tack och lov är inte jag indragen i något, men shit!
Ärligt, hur lyckas det finnas så mycket drama på en sådan liten tid/yta?

SOMMARLOV. Fri, fri fri fri. fast lite jobb, men FRIII

ÅH



...

Jag kan inte svälja för min hals är så svullen.
Festade hela natten och stack direkt från studentfesten till skolan, hehe, känns bra.
Ganska ofräscht, när hälften av ens vänner blåser en död odör av alkohol emot en när man pratar med dem ;)

Nu ska jag sova, sen är det fest, sen är det sommarfestival, imorrn är det jobb och nu är det sommarlov.

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Det är väl fasen att man alltid ska bli sjuk när man får sommarlov eller om något annat roligt händer. Krya på dig!

2011-06-20 @ 22:18:48
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0