Fun surprise! & RÖSTA PÅ MIG, FÖRFAN!



Satt som vanligt och nördade runt på cyperrymdens miljontals bloggar. Väl inne på KAN DEE DRAWNINGS och helt plötsligt fick jag syn på mitt namn och tänkte: Fett! någon som heter samma sak som jag! Denna lilla gladkänsla ersattes med en ganska stor förvåning när jag såg min bloggadress brevid namnet. Förvirringen var total, tills jag efter en stund insåg att det rörde sig om en namngivartävling jag gett ett förslag på. Jag brukar aldrig komma på något som vinner men verkar det ganska jämt mellan mig och 4:an.     Fett skojj:D



Snackade just med en kompis och insåg att mitt citat kan komma att tryckas på en tröjja.

ÖVERFETT!! RÖSTA FÖR I HELVETEEEE :P

Kommentarer
Postat av: Sonia-Maria Ask

Awesome!^^

2011-03-24 @ 20:55:24
Postat av: Disalisavisanisafisa

SV: nämen! jag har den på film och eftersom du och många andra inte sett den tkr jag vi har filmkväll och ser den snart:D!

2011-03-27 @ 14:16:01
URL: http://disisdisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0