Lite bilder fråm AUFAN!

Hej, ja, jag är superduper cp-seg. men här är lite bilder från utställningen:D



Vi kom dit klockan 8 på morgonen i lördags.

 

Vi var 18 konstnärer som slet oavbrutet i fyra timmar innan vi öppnade.

 

 

Vi hade köpt in playwood, burkar och målat. Så på lördagseftermiddagen blev det graffiti för alla som ville. (mest småbarn kom tyvärr, men de verkade ju ha kul)

 

Bilden under visar Miss Triggy Love Crew, några tjejer som går i nian ochj som brukar spraya graffiti. Vi "anställde" dem för att ge tips till de som kom och målade.

 

 

Nu kommer massa bilder på konsten


Mina teckningar

I korridoren utanför galleriet

 

Min systers lerfigurer. Det var meningen att de skulle slåss mot poliser, men hon blev aldrig klar.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag ska lägga upp många fler bilder, måste bara redigera dem... suck. och plugga.

Men det är världens underbaraste väder idag:D!!


Kommentarer
Postat av: Maidie

HAHAHAHHAHA!

"Min hjärna efter skolan" - KLOCKREN!

2011-03-20 @ 13:45:43
URL: http://maidies.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken talang!:D

2011-03-24 @ 19:35:19
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0