Så är man i tidningen... igeeen ;)

Haha, i torsdags blev vi intervjuade av Ystads Allehanda om utställningen och idag kom artikeln! (läs den för fan!)



Förutom att både jag och alma blev ett år äldre i artikeln(hon gick efter födelseår) Så stämmer den nästan.
Det roliga var att journalisten var praktikant och lika gammal som mig, 93a alltså.

Igår var jag med folk från skolan och kollade på Förvandlingen på Hipp, malmös teater. Den var urbra! Om ni bor nära malmö, se den! scenen var helt fantastisk och skådespelarna var så akrobatiska. Jag grät i slutet:P

Ikväll ska jag till köpenhamn och fira Julyas födelsedag, men nu ska jag till Benka di och lyssna på mina kompisars band som ska spela på utställningen och sedan ska vi hämta playwood till graffitin.

Wish me luck! Och håll tummarna för att jag inte blir förkyld inför ikväll! (känns så)

CiaO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0