Klipp

Det verkar som jag har fått fler läsare när jag inte bloggar. Kankse ska köra på det lite mer?:P
Nej, men på tal om något helt annat. Den här låten har jag väll tjatat ihjäl mig om... tror jag. Den är asbra iallafall.

Jag tänker: Hustak, cigg, öl, söndriga kläder och massor med sol.
Videon håller inte med mig om hur man ska representera denna underbara låt, men den var ändå kul.





Bloggen jag hittade låten på för första gången... okej, man hittar bara en låt en gång, men MÄH!
Iallafall, hon har en urgullig pojkvän, och jag skulle älskat bloggen om det inte var för att hon MÅSTE ha anorexi. Vissa bilder får henne att se ut som ett skellett. AnYHOW de gör urgulliga videos. Som den här




Sedan hittade jag den här glada, fantastiska chatt-rolettvideon på niotillfems blogg.


Kommentarer
Postat av: Maidie

Vad heter bloggen med den urgulliga pojkvännen? ((:

2011-03-21 @ 07:16:26
URL: http://maidies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0