Suck av bilder

Väldigt mycket blev lite FÖR mycket ikväll.
Typ för lite sömn + ingen mat + skolpress + hårt thaiboxningspass som slutar i en stukad fot. Igen.
Iaf, det slutade att jag sket i festa ikväll och gick runt och grät lite okontrollerat. (detta är inte likt mig alls)
Det var ganska skönt att släppa loss lite.

Nu blev jag sugen på att blanda bilder och drömma mig bort. Lite är mina och några andras:)







Kreation av en av Disas bilder på mig + en uttråkad torsdagskväll längesedan.



Sökte jobb igår föresten! Som servitris på Kiviks hotell.
Fick det typ, ska provjobba imorrn.
Sen kom jag på att jag har stukat foten.
Men det får gå ändå!



Jag älskar mitt hår. De flesta av de här bildernas hår(ni fattar visst vad jag menar!) påminner mig om mitt. Det gör mig faktiskt asglad!



Något fail-bild från i somras, sminkningen blev väldigt... "hej-jag-är-en-14årig-poprocks-produkt-från-usa"
Meeen den får mig att tänka... Sommar, sommar, sooommmaaaaaar na  na naaa naanaaa nanaaa!
(melodin till stockholm i mitt hjärta... typ. eh.)


Kommentarer
Postat av: milena malmros

Snygg du är! du verkar va en cool tjej! Gillar de!

2011-05-21 @ 08:14:14
URL: http://milenamalmros.blogg.se/
Postat av: En blogg om Kevin

Jättesöt bild på dig :D Och hoppas du kommer trivas på jobbet som servitris.

2011-05-22 @ 10:08:10
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Postat av: MEPS

fint hår på sista bilden :)

2011-05-22 @ 20:49:28
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: Ilka

du är så snygg så jag går och skiter.

2011-05-23 @ 22:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0