Duktig flicka

Trots mitt senaste inlägg om omotivation har jag gjort något, utan mening. Jag har målat en vägg i mitt rum med den sista gula färgen som var kvar, så nu är det bara två omålade, gråspacklade väggar kvar :P Sedan ritade jag två mustacher och ramade in dem. Sedan hängde jag dem på väggen brevid tre pressade lönnlöv. Lite finare blev det i alla fall. Nu saknas det bara en fin liten hylla, en hängväxt och en liten gul leksaksbil.
Eftersom mina kameror är stulna kan jag inte visa resultatet :(
MEN en annan sak, som jag inte heller kan visa, är min mammas lägenhet i Karlskrona som jag hälsade på idag.
OMG
är allt jag säger.
Så otroligt vacker!
Det är en våning med sex stycken vackra, vita-beiga rum med två badrum och kök plus tre havsutsiktsbalkonger.
Den ligger högst upp i ett gammalt rosa hus med grönt koppartak som byggdes i slutet av 1800talet.
Allt är så fantastiskt fint, varenda rum. Så ljust, och högt i tak och gammalt.
Huset ligger helt perfekt i hamnen på en bergsknall med massor av andra underbara hus runtomkring,
men framför allt en utsikt över havet åt öster, söder och väster.
JAG DÖR. Ville flytta dit bums!
Innan jag ska till Berlin om ungefär exakt ett år,
ska jag nog jobba i Karlskrona istället för här hemma i Simrishamn,
alla mina vänner kommer ändå flytta här ifrån.
Från och med nu har jag bestämt mig för att jag ska äga ett så vackert ställe minst en gång i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: JOZ♡

Tja! Skulle du vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om bloggen? Bra/Dåligt?



Ha en bra onsdag :) kram

2011-11-30 @ 13:56:21
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0