Musik och bild

Rihannas videor är faktiskt väldigt bra.
Jag brukar inte lyssna på R&B, men gillar rihannas låtar til stor del pga av videorna :P Haha

Vet att många bloggare lagt ut den översta innan, men det är ju så grym så whatevaah





Den här tror jag redan jag har lagt upp en gång (hehe, tjejen med koll)
Men kan lika gärna göra det igen.
Fatta att tjejen var 9 år när hon gjorde den här videon



Peppar som fen inför imorgon för min årliga halloweenfest!
Om jag överlever, så kommer det vara den bästa festen de.. senaste veckorna haha xD
Lite läskigt att det kommer komma runt 90 pers.

Förra årets fest (klicka) intogs av cirka 45 utklädda idioter. I år är det dubbelt upp. KAOS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0