Fungerande

Jag har inte kollapsat av läxor eller något sedan jag kom hem! :D
Har allt under kontroll, sköter mitt liv alldeles utomordentligt och är sjukt nöjd. Kom hem från dansen för någon timme sen och sitter och kränger yogurt med nötter och frön, lyssnar på musik och kollar på inspirerande sidor på La interwebb! :D   

The Tallest Man On Earth – The Dreamer

Bland annat hittade jag Nick Lepard's klara och kladdiga målningar





De är så abstrakta! Vackert abstrakta samtidigt som det är en tydligare bild av en människa än många andra verklighetstrogna målningar.



Imorgon bitti ska jag simma med sofia och ilka innan skolan :)
FÖR DET ÄR SÅ JÄVLA INTRESSANT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0