Hej

Nu sitter jag i mitt fönster i rummet i stan och kollar ut på alla små ljus som lyser. Undrar hur de som bor i de ljusen har det just nu. Försöker utstänga kims och mammas bråk med hjälp av pianomusik och Yann Tiersenn(Förlåt Kim om du läser dethär, känner för att vara ärlig). Bråket handlar om ett foto på mammas pojkvän som hänger bakom datorn.

Jag har länge gått runt och trott att jag är känslolös, inte hemsk eller kall utan jag har bara inte varit ledsen. Men idag har jag nog insett att jag känner otroligt mycket. Morgonen började med frizon, skola, inga speciella känslor förutom glad. Sedan lite ensamhet och ilska. Ett tag efter det kände jag mest glädje av att bara vara fri med mina vänner. Lite sårad men ändå stolt för att jag inte kände något. Mest stolt. Lycklig och sårad på samma gång, lite sur på mig själv tror jag. Har haft en liten tanke-bomb som exploderade för nån timme sen och jag tror att jag känner både upp och ner, så jag vet varken ut eller in och lurar mig själv till att tro att jag är likgiltig.

Eh... nu fick det här inlägget en brutal vändning. Min musik blev mycket gladare. Men jag känner att jag måste komma fram till ett beslut snart. Frågan är bara när. Jag har väntat så länge på att bestämma mig. Jag vet att allt dethär är väldigt abstrakt och ni antagligen har fattat ungefär... nothing:P

I leave it to that, behövde bara skriva av mig.
Godnatt:)

Kommentarer
Postat av: disease

nikkilurum, man måste inte alltid vara glad. det är faktiskt jävligt underbart att känna andra känslor och till exempel vara lite ledsen ibland. tänka på livet och komma fram till viktiga beslut. jag kan bara tänka mig vad det handlar om för beslut... men du vet nog vad vad som är bäst beslut för dej innerst inne. och det är okej att vara självisk. och nu kanske detta handlar inte alls handlar om nåt som jag kan tänka mig, så detta kanske bara e massa bajs jag skriver nu.. du fixar detta iaf, och förr eller senare är du nog uppe på ditt rosa luddiga idylliska nikki-moln igen.. c: pusssse

2010-10-21 @ 22:26:04
URL: http://disisdisa.devote.se
Postat av: lucke

Fin header :D

2010-10-22 @ 15:23:47
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Elin

Fin blogg! Följa varandra via bloglovin? Kramar

2010-10-22 @ 21:54:34
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0