Knulla alla kommunpolitiker baklänges

Simrishamns kommun tänker lägga ner mitt gymnasium.

Sedan ska de flytta alla barn som går 1-3 till en by och 4-6 till en annan istället för att de ska gå där det är närmast-

Jag är alldeles för förkyld och yr för att kunna skriva något vettigt.
Där av min väldigt intelligenta och aggresiva rubrik.

A Day To Remember – If It Means A Lot To You

Men fan ta alla gubb och gummpolitiker! Bara för att vi inte är 18!
Vad fan tänker de med? Det största problemet på österlen är att det är så dött på vinterhalvåret och att få barnfamiljer flyttar hit. Gör det här saken bättre? Nä...vänta lite, det gör det ju inte! JÄVLA &%"#&%!"& MAH

Har läst liftarens guide till galaxen i flera dygn. Världens bästa bok alltså. LÄS DEN

Jag vill döpa mitt framtida barn till Zem

The Naked And Famous – Young Blood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0