BLixt och dunder!

Igår efter jobbet (slutade 11 på kvällen) hämtade jag upp Ilka på min lilla moppe för att
föra oss till den stora staden Simrishamn för att supa med Nicke och Oliver som hade lika lite att göra som vi.
Påvägen dit stannade vi till och bröt oss in i en jorgubb/körsbärsodling. OMG, det ska göras om!

Resten av natten blev dans, sprit på tom mage, inte allt för lagliga substanser, promenad i stan med utan tröja och fullt ös medvetslös.

-
Jag kom precis hem från en promenad i åskvädret.
Jag blev sjukt rastlös och kände att jag var tvungen att gå bort min aggrohet,
så jag gick mot havet iklädd enbart en för stor skjorta och min ipod.

Innan jag kom fram öppnade sig himlen och det helt ärligt störtade ner,
men det passade mitt humör, så jag fortsatte.
Så jag gick ner till havet, satte mig på den öde stranden och beundrade blixtrarna och dundrandet runt omkring mig,
samtidigt som jag lyssnade på Kate Nash och Veronica Maggio.

Fett underbart.


Jajaja - Veronica Maggio

 

Kate Nash - Little Red


Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Shoo =)

Allt bra idag? ♥



Glöm inte att vara med på Sveriges STÖRSTA Tävling som finns i min blogg, va med du också,

tyryck på länken för att kolla vad det är för tävling och glöm inte att vara med:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-bilijetter-till-britney-spears.html#comment

2011-07-03 @ 13:10:58
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0