Jahapp. Vad ska jag göra nu?

Utställningen är slut. Vår konstutställning är över, borta.
Det känns som om jag bara kan springa ner till Valfisken och så hänger alla där och folk går runt och kollar på konst.
Men det är tomt och imorgon går jag i skolan.

Herregud, mitt förra inlägg var från förra lördagen. Det känns som ett helt liv sedan.
Jag orkar inte skriva allt som har hänt nu, för det är alldeles för mycket, och jag har sovit alldeles för lite.
Närmare bestämt 3 timmer/natt. Jag och Alma har jobbat med detta flera timmar om dygnet senaste veckorna och de sista dagarna har de tre timmars sömn varit vår enda "lediga" tid.

Men det har varit så jävla skojj, inspirerande, lyckat, roligt, stärkande, överrumplande, fascinerande, jobbigt, ansträngande och underbart att jag inte fattar att det har hänt än.

Jag ska förklara allt, och lägga upp en film från utställningen inom sinom tid. Don't worry.

Godnatt, en stolt mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0