Miljö, Hälsa, Svält, Medkänsla.

Jag vet att den är lång. Men den ÄR värd att se.

 

Det är egentligen så jävla uppenbart,

det är bättre för miljön, för världsvälten, för djuren och för hälsan.

 

Jag blir fascinerad av hur konstig människan är. Jag är håller med till allt som sägs till 98 %, och känner definitivt ett haleluja-moment, men jag har fortfarande inte bestämt mig för att bli vegeterian (ska tänka försöka bestämma mig innan jag somnar). Hur kan det vara så att moralen, etiken och vetandet inte går före vanan? Läskigt.

 


Kommentarer
Postat av: Kim

Vegetarian!

fast jag har inte sett dokumentären. än. ska. sen

2012-03-05 @ 20:02:37
URL: http://ung-tant.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0